måndag 11 april 2011

Lite gamla bilder.

En liten Anders, i pappas famn, där var han knappast kaxig och tatuerad eller piercad. Så liten

Vem är vem? Jo den ena heter Janne, den andre Bosse.

80-talet ringde och ville ha tillbaka sina glasögon.

Hur lite jag egentligen ville visa den där, så måste jag när jag visar alla andra. De är då jag, drömmer säkert om att någon riktar en pistol mot mig, säkert den där nallen som våldfört sig på mig eller något.

Den där Anders, liten han vara där också, inte för att jag var mycket större på bilden innan, men i alla fall.
Men där har vi den minsta av dem minsta på bilderna, Linda, där kan man inte tro att hon skulle få en son ca 20 år efter denna bild är tagen, som dessförutan är väldans lik henne.

Det var alla jag bjuder på, jag bjussar också på att jag kommer bli halv ihjälslagen av ett gäng folk, men de får jag stå ut med :P (För er som inte förstår er på ironi*, så var de ett sådant)

*ironi = synonym för att inte vara allvarlig så att säga.

Inga kommentarer:

Få mera läsare