måndag 25 juli 2011

Ensam hemma

Nej, inte som filmen, där det kommer en massa fiender, som jag förstör för och är ett barn, iofs är jag mina föräldrars barn, men ett vuxet barn, ungdom, kalla mig vad ni vill.

Dock är jag för första gången "barnfri" hemma. Saknar honom redan, min lilla lillkille. Vincent är med sin mor och gudmor och ska fotograferas och promenera lite. Medens jag är hemma och filosoferar.

Man kanske ska spela lite sims3, eller fifa11. Ja jag köpte nyligen fifa11, nu när 12 snart kommer.

Det jag dock kan störa mig på är att jag fått veta att Fifa12 kommer till både ps3 och pc, men inte nhl12, de kommer bara till ps3. Eller ja, troligen till XBOX360 också. Fast jag har ps3, så ska inte klaga på så sett egentligen, jag föredrar egentligen att spela NHL på datorn. Men dem säljer tydligen inte tillräckligt för att motivera varför dem ska släppa till PC. Allt pga piratkopiering säger EA-Sports chefen. Men men, jag misstänker att minst lika många laddade ner fifa till datorn.
Ska jag vara ärlig, så tror jag att det handlar om att dem har lättare att "svika" sina NHL-fans än FIFA-fans. Men det är bara en teori jag har, bli inte sura och kaxa upp er, för nej, jag har inte fakta på detta. Dock att att dem inte säljer NHL tillräckligt bra till PC.

Men det är självfallet dem som laddat ner spelets fel.

Inga kommentarer:

Få mera läsare