fredag 13 augusti 2010

Kristen Stewart

håller på med att hitta skådespelare till amerikanska versionen av "Män som hatar kvinnor" "The girl with the dragon tattoo". Bland dem är det val mellan Emma Watson, Kristen Stewart m.m. Personligen tycker jag att utseende passar Kristen Stewart bättre än Emma.
Men Emma Watson kanske är bättre på skådespelar insatser?
Innan ni dömer det jag skriver, läs klart.
Kristen Stewart: Har varit med i Panic Room, Twilight (där alla känner till henne ifrån), men jag minns henne från Panic Room, hon har en del "Chick filmer".

Emma Watson: Harry Potter, ja vem vet inte om det? Gör hon en bra insats där? Ja, man kan helt också klart titta på den första och den senaste. Så ser ni att hon har utvecklats väldigt mycket.

Så jag säger, båda är lämpliga för mig, om man ska tala om talanger, men Kristen Stewart ligger nog snäppet före, för att hon passar in bättre och har mer bakgrund (men bakgrunden är inte allt). Emma har i stort sett bara medverkat i Harry Potter, även gjort röst till en animerad film och en serie på TV. Det gör att vi inte vet bredden av hennes talanger.

Kristen Stewart däremot, vi har sett henne i Panic Room, hon var inte gammal då, 12 år. Men det är efter Twilight som ni flesta kommer att minnas henne ifrån. Hon har däremellan gjort en del filmer och vi kan alltså se bredden av hennes talanger, dvs hon borde stå före i kön, om inte tom första plats pga utseende och erfarenhet.

Så nu kan ni klaga

Inga kommentarer:

Få mera läsare