lördag 20 juni 2009

sånt som händer/fötter

eller nått.. eller liknande.
sitter o lyssnar på musik, ska hoppa in o duscha snart. Spela lite sen kanske. Ringa Emil och se vad han har för sig.
Lars Winnerbäck är bra. Bara så att ni vet. Säg inte emot mig. Har rätt.

Vet inte riktigt hur jag egentligen mår. Inte att jag mås piss, men bättre kunde man ju faktiskt må. Jag vet inte riktigt vad det är. Varför jag mår så här. Jag är lite lätt förvirrad. Börjar jag bli kär igen? Vet faktiskt inte riktigt vad jag känner, minns knappt hur det känns att vara kär. Samtidigt vill jag inte gå in i nått nu helt säkert när man kommer bo i Karlskoga. Varav denna bor då 10 mil i från. Vet inte ens om jag verkligen börjar bli kär, vill inte hoppa in i nått i all hastighet.
Har inte känt en sådan känsla på väldigt länge. Dem som känner mig vet ungefär hur länge.
Dvs jag vet inte om jag är redo, men ändå känner jag en viss känsla. En del vet kanske vem de handlar om, andra vet inte. Men en sak säkert, jag vill lära känna denna person innan jag vill att något ska ens tänka tanken.

aja nu har jag fått ut en del. Vet inte riktigt vad man ska säga.
ha de bäst. Nu ska jag duscha ..

kramar

Inga kommentarer:

Få mera läsare