onsdag 5 januari 2011

301

Förra inlägget med bebis som skrattar var inlägg 300, den filmen är rätt okej. Filmen 300 alltså.

Lite känslor om att bli pappa, igår skrev jag att när jag hade bal 2006, kunde jag inte föreställa mig att jag skall komma bli pappa nästan exakt fem år senare.

Det är ofattbart. Men underbart ska det bli. Tänk dig när man få gå med barnvagnen, höra den skrika, många långa nätter, den vill inte annat än, äta o bajsa. Ja, så kommer det vara för mig och Viktoria ett tag. Sen kommer den reagera mer och skratta mer.

Till er som säger "jag ska aldrig skaffa barn, dem skriker ju bara". Ja, ibörjan. Ger du inte allt dem pekar på, kommer dem inte heller senare bli griniga så fort dem inte får som dem vill.

Det är alltså upp till var och en hur griniga dem blir senare.

good bye

Inga kommentarer:

Få mera läsare