fredag 18 mars 2011

Faderskaps bevis

Idag ska jag och Viktoria skriva på papper om att jag är pappan till barnet som vi ska ha . efter kl 13 är jag pappa på papper också. Visst lät det kul?

Pappa på papper.

egentligen är det rätt intressant, samtidigt som det är förstående, att man ska behöva skriva på papper för att man som pappa ska få rätt till sitt barn. Om man inte är gift vill säga. Självklart är det en stor grund till det hela, annars kan ju i stort sätt vem som helst hämta mitt barn och få ut information om mitt barn. Lär detta mer som en kritik i kritiken.

I onsdags fick jag gå från mitt jobb jag hade fått. Dem ville inte ha kvar mig, pga för långa samtal enligt dem. Aja, får söka på nytt helt enkelt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men vad ska Klass-Martin säga?

Få mera läsare