torsdag 16 juni 2011

Jobb eller utbildning

Ska bli trevligt att börja utbilda mig, som kan ge mig större chanser till jobb, 40 veckor, de är de värt, om man får jobb sen också. Man kanske får jobb innan man är klar, tydligen ska Lernia få nya lärare, så jag kommer som de ser ut nu att få nya mitt i.

Men så länge de är bra och man fattar nått.

Snart kommer mamma över, då blir det fika vill jag tro.
Eller ja, hon kom nu, precis när jag blev klar med föregående mening, så ringde de på dörren.

Nu lyder min älsklings grupp via högtalarna, Kiss.

Nu lät de kanske som om de är Viktorias grupp eftersom jag skrev "min älsklings" men de är inte så jag menar, de fattar ni väl?

Ne. Klaga klaga klaga för att ni ska tycka om avslutningen, för klagomål is tha shit...


Du som ställde en fråga, vem var de som undrade om jag kommer vara hemma under sommaren?

Inga kommentarer:

Få mera läsare