tisdag 6 januari 2009

2009

Ja det har det varit i en vecka snart. Men mitt första inlägg för i år.
Arbetslös, singel. har lägenhet och katt. Som de kan gå,..
Visst pengar får jag, hyran är inte så hög. På de är lägenheten inte stor heller.
Vissa gånger känner jag att jag behöver någon, som kan värma mig om nätterna. Bara helt enkelt vara där. Andra gånger, så underbart att vara ensam.

vissa behöver bara blinka, så finns det en där på fall. Jag klagar inte att de inte är så för mig, för just nu gör jag inget åt de heller.

Ju längre tiden går med att gå hemma ensam. Visst jag har tid att umgås med mina vänner, träffa min familj. Men det blir ensamt och när man inte har ett jobb eller skola att gå till så blir de bara mer ensamt.

god natt..

1 kommentar:

Anonym sa...

Du säger att du kan gissa vad... Gör det då =D

Få mera läsare