lördag 10 januari 2009

Segt,

Ja, man kan inte påstå att jag varit aktiv på bloggen senaste dagarna, eller i år. Detta blir mitt andra inlägg tror jag för i år.
Jag har varit med kompisar, spelat Assasin Creed och tagit det lugnt. Sökt jobb och allmänt segat. Ja det är samma sak som att ta de lugnt, andra ord bara.

egentligen har jag nog inte mycket att skriva om. Jag läste i Robins blogg om att han blivit beroende på the sims, det var länge sen jag spelade det kom jag att tänka på. Får se om man fixar de och spelar lite det också förr eller senare. Om jag kommer bli beroende som Robin tror jag inte. Men det är kul sysselsättning ibland faktiskt.

Nu ska jag in på ams.se och kolla lediga jobb. skall även kolla andra sidor om de finns nå lediga jobb.
ska nog också kolla med haga om de finns nått jag kan hjälpa med om så var, så att man får nått mer att göra än att sitta hemma och sega. Visst jag har spel att spela, vänner att umgås med.

Men mer än så vill man ha att göra. Vissa dagar i veckan i alla fall. tills man får ett jobb att gå till.

hmm det blev mer än vad jag förväntade mig att de skulle bli. Ska sluta skriva nu. ha de bäst.
kramar

Inga kommentarer:

Få mera läsare