torsdag 16 juli 2009

Så är det

Lyssnar på musik och snackar med folk på msn, sitter vid soffan.
Har Spotify, gratis versionen, kommer iofs reklam ibland. Men inte så ofta må jag tycka faktiskt.
Finns Premium version för 99:-/mån
Ska snart sova hade jag tänkt.

Kung av sand med Gyllene Tider är bra. Tycker jag.

Hmm fattar inte att jag lyckades skriva massa inlägg på en månad förr :P

musik är bra,.


Nu har jag fått iordning cykeln något i alla fall, måste bara få växlarna att funka ordentligt. F¨r nog bli lämna in den på en verkstad.

Aja går att cykla i alla fall, det är bra, så när man inte orkar gå, så tar jag cykeln före bilen.
Bilen enbart om nödvändigtvist behöva det.

Det är tuffa tider för en del, för en drömmare, enligt Gessle ;O

Aja ska avrunda detta inlägg.

Inga kommentarer:

Få mera läsare