lördag 8 augusti 2009

well well

Nu var det ett tag sen jag skrivit. Skriver inte så ofta nu som ni märker. Har inte funnits nått att skriva om. Det jag kan berätta att jag håller på att hitta kärleken igen. Snackat mycket, inte träffats så ofta än, hon bor i Stockholm. Men vi är inte ihop, vi har kommit överens om att ta den tid som kommer. För bådas skull, så att vi inte hoppas in i varandras liv som stormsteg. Men jag tycker om henne, hon får mig glad, på ett sett som ingen annan har kunnat få mig på väldigt länge. Svårt att beskriva hur man känner på den delen. Hon lyssnar mycket på musik som en annan även gör, samma sjuka humor som en annan nästan trodde bara att Osbeckarna kunde ha. Hon har sagt att jag och hennes pappa har en sak gemensamt, humorn, ordlekshumorn.
Vi får se vad de leder till helt enkelt, vill ta de lugnt just för att jag vill att nästa förhållande ska vara riktigt allvarlig, och kärleken växer inte på träd. Känner mig helt enkelt glad just nu :) och jag hoppas att de kommer vara rätt väg sen också.

Lyssnat mycket på Bruce Springsteen " The River" speciellt, även "how can a poor man stand such times" och många andra låtar. Han är helt enkelt bra.

Just nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, så ha de bäst..
byebye

1 kommentar:

Teresia sa...

Iiiiiiiiiiiiiiiiihhhhh!! :D:D:D:D:D Vad glad jag blir David!! :D Jag skickar en bautastor kram bara för att jag är så glad för din skull :D

Få mera läsare