tisdag 14 december 2010

Hals och söka jobb

Vilken fin rubrik va?
Halsen, idag började jag med min penicillin (eller hur de stavas)för min hals.
sjuksköterskans kommentar när hon såg in i min hals, ja mandlarna var stora. Nått i den stilen sa hon.

Hur går de med att söka jobb? Jomen, sökte sex igår, 3 hittills idag, ska försöka söka ett par om dagen i alla fall. Varit lite dålig med de, de kan vara för att man fått jobba ganska mycket ändå. Vikariat på förskola. Så länge jag inte väljer att studera till förskolelärare, kan jag aldrig få en fastanställning i de yrket. Men det är kul, både som man vill kunna fortsätta som förskolelärare, för de är uppiggande många gånger, frågan är bara rent praktiskt om jag klarar av att plugga så mycket. Har funderingar på att studera cnc-operatör. Ja, får se hur de blir.

Gatubarn, där finner ni att jag (som många andra) stöttat med en liten slant för barnen i Costa Rica. Ni väljer själva hur mycket ni vill skänka. Jag vet att ni inte är snåla =)

Inga kommentarer:

Få mera läsare