måndag 27 december 2010

Trevlig

Det är vad jag hoppas att eran jul har varit? Jag tänkte väll de.

Tyvärr fanns det säkert ett par ensamma personer över julens frid. En del uteliggare kanske, eller någon som mist sin familj eller helt enkelt är de svarta fåret som ingen vill höra av sig till. Tyvärr finns det ju sådana. Känner inte till någon som jag misstänker satt ensam i julas. Men jag misstänker att det fanns. Man kan dock hoppas på att jag har fel.

Men jag hade det trevligt i alla fall. Detta fick nämligen jag:
Presentkort på H&M 400 :- av mormor.
Aladdin ask 2 st, en av mormor, en av Viktorias föräldrar (de va till oss båda).
Te-kokare, från mina föräldrar (till oss båda).
Strykjärn, från mina föräldrar (till oss båda).
Lotter från Svärföräldrarna.
Trisslott från mor.
ljuslyckta från Robin och Teresia.
Två t-shirtar från älsklingen

har säkert missat nått, men tror de är allt =).

Inga kommentarer:

Få mera läsare