tisdag 10 februari 2009

Helgen o lite till

Fredag: Jag var med Seth o Emil, Emil satt o spela NFS och Seth nå nytt på XBOX 360, Jag kollade på... kul va? :P jag minns inte så mycket mer jag gjorde den dagen.

aja. på lördagen blev jag bjuden på mat hos mamma eller va de i fredags? :S aja minnet bra men kort va?, sen var jag över till Jozza vilket fall som helst.

Söndags så åkte jag, Anders, Robin och Linda till stockholm globen för att se Sverige spöa Finland med 4-0. ja självfallet åkte vi för att se hockey först o främst, att dem spöade Finland var extra roligt XD..
skott statestik sverige-Finland 26-37 (10-10, 11-11, 5-16) Så vi får tacka holmqvist att han höll tätt i söndags :D.. Mål 4-0 (0-0, 1-0, 3-0) ,,,

Helt underbart helt enkelt..

kramar o pussar med smek på överallt o lite till..

1 kommentar:

Malin sa...

David är en hockeynörd :D

Få mera läsare