torsdag 19 februari 2009

hmm

Det där med att jag skulle uppdatera oftare har ju inte gått så jävla bra. Har suttit o läst så gott jag kan på alla nya inlägg folk skrivit. fanns så mycket, så blev grund läsa hela vägen.

Jag har mesta delen varit med kompisar och tagit det lugnt.

har även börjat inse att jag saknar sällskap. Mer eller mindre den flesta i min omgivning har sällskap, jag tycker det självklart jätte bra. Om man ändå kunde vara som Seth, inte bry sig för fem öre om man har sällskap eller inte.. har försökt med det, men ja.. de har ju gått som de gått.
Dem som känner mig tror att jag enbart vill ha sällskap för "sexet" skull. Så är inte fallet, mest närheten, att vara med någon, älska någon över hela sitt hjärta. Men regnar inte såna tillfällen.

Det är självklart jag älskar min släkt och vänner, men att älska någon är skillnad att älska någon. Ni förstår vad jag menar.


aja,.. från och med nu ska jag försöka uppdatera lite oftare i alla fall..

2 kommentarer:

ROBIN sa...

David, vi tror inte alls att du bara är ute efter sex. I alla fall jag vet att du inte är sån

Malin sa...

Vet hur det är! (Eller låter det dumt om jag säger det, med tanke på att jag haft pojkvän i evigheter? :s) Vi som känner dig vet att du faktiskt är djup och vill ha ut mer av en tjej än sex :)

Få mera läsare