tisdag 24 februari 2009

yey

hmm idag skulle jag enligt papper börja min så kallade "praktik" som ska pågå i tre veckor, skulle få utbildning idag, men hittills har ingen ringt. Jag har tjatat på sms så gott jag kan. Tänker inte tjata för mycket heller.

hmm .. aja.. som de kan gå..

Ska ringa Diana lite senare, beror på om hon som ska hålla utbildningen ringer innan eller inte. Men skulle de vara så, så blir de som de blir,,

skall för den delen fixa mat snart. Vad man ska äta idag vet man inte, blir nog köttbullar, har även hamburgare, men de skulle jag då tagit fram tidigare så att den hinner tina innan.

mjaja, jag uppdaterar så ofta jag orkar eller om man kommer ihåg för den delen :P..

kramar

2 kommentarer:

ROBIN sa...

Hamburgare är nästan lättast att steka när de är frysta tycker jag :)

Malin sa...

Nu är jag hemskt nyfiken på om hon ringde eller inte!

Få mera läsare