tisdag 11 augusti 2009

Lyssnar på musik

Har fastnat för Bruce springsteen och Bon Jovi dem senaste dagarna.
dem båda är bra, speciella låter med Bruce ser ni på min förra inlägg.
Bon Jovi är det Always, Runaway, livin on a prayer som jag lyssna mest på, samt it's my life och bed of roses.
just nu är det dock Lars Winnerbäck som flammar ut, ska nog lyssna på The River en gång sen spela lite D2, nu när man änkligen fått igång det. Sen blir det att laga mat, pommes blir det idag=).

Spotify är bra program, har man premium blir de ännu bättre, då slipper man reklam. Dock kommer reklam bara efter en låt, inte mitt i som jag trodde att det skulle göra. Så till en början var man lite skeptiskt faktiskt, men det är bra. Och de kommer inte reklam efter varje låt. Dock ska jag någon gång ta och fixa premium, man kan ha för antingen dags vis eller månadsvis. Det som är bra med dags vis, så betalar du för 24 h , t.ex om man skall ha fest någon dag, så kan man fixa det under den dagen, då slipper man reklam under festligheten. Det är om man inte vill ha premium varje dag, då är månadsvis billigare i längden, än att ta dags summa varje dag. :)

aja ska nog spela lite nu. ha de bäst.. puss o kram

Inga kommentarer:

Få mera läsare