torsdag 20 augusti 2009

sitter o sitter

Lyssnar på musik o tar de lugnt.
pratar med folk o ja tar de lugnt.

hoppas på att Carrosh kommer in snart =)
hennes dator krånglar som ett rövhål gör när det är förstoppat, dvs går skit segt.
Ni som log eller skratta för de uppföljare fattade säkert min humor ;)
Robin kommer förstå. ;)

Helgen blir det att städa och packa, imorgon (fredag) ska jag komma upp före 10, äta frukost, gå till big inn och prata med posten där efter tio, hem och vänta på pappa kommer förbi för att hämta ps3an. iofs ska vi ha filmkväll hos mig, men vi kan se film via datorn, men på tvn i alla fall :).

jag är både nervös och väldigt spännande inför skolstarten. Önskar bara att jag tog större nytta under grundskolan och gymnasiet, speciellt grundskolan. Där slappa jag igenom till att åtmionstånde klara G men inte intresserad av att egentligen lära mig nyttiga saker. Ung o dum ;).. eller ja, yngre och dum. :P

ne orkar inte skriva mer.. ha de
puss på skinkan

Inga kommentarer:

Få mera läsare