lördag 6 september 2008

Blandat rubrik

I tisdags var jag på arbetsintervju i västerås, Unitlink AB. På kvällen fick jag veta att jag fick chansen, jag har alltså blivit en sån där jobbig försäljare :P..
onsdags var jag där för ubildning och sen fick jag ringa runt släkt och vänner för att boka in kunder, för att öva, främst släkt och vänner. Hälsade också på farmor på lasarettet.
Torsdags den 4.e September, dit igen, men kl 10.35 somnade min kära farmor in, må hon vila i frid, och nu är du och farfar tillsammans igen. Hon hade en humor, som man inte tror att en gamling kan ha, alltid glad trots hon var svårt sjuk. Hon Brydde aldrig sig om hur folk klädde sig. Jag kommer minnas henne som godhjärtad. Det har varit svårt senaste dagarna, att smälta detta är svårt, just nu i helhet mår jag bra. Det är de hon vill att vi ska göra. Skratta och le, hon finns trots allt kvar i våra hjärtan.

R.I.P farmor. 4/9

2 kommentarer:

ROBIN sa...

Fint skrivet, David. Hon är saknad av många(F)

Rivas sa...

Poetiskt(F)

Få mera läsare