tisdag 16 september 2008

tripp trapp trull

så var sagan slut.. ???



WHAAAAAT ? ?
tänker ni förstår jag .

fråga mig inte vad jag skriver eller gör och varför. :S ..
vet själv inte :S .. :P ..
hihihi..

Från och med idag ska jag försöka vara med aktiv på bloggen igen =)..
om de nu kommer att gå. ibland orkar jag inte, men har en del att skriva om,
andra gånger orkar jag, men har inget att skriva om :S .. hur hänger det ihop?

okej, nu har jag självfallet ork och nått att skriva, klaga på mig själv :P..
det är kul ibland, man säger att man ska inte klaga för mycket, men om man klagar om sig själv då?

Från de ena till de andra. Spore är kul. Jag har spelat över 50 % av GTA 4, är nu på ett uppdrag som jag inte kan klara :S .. jo förr eller senare förstås, men får spasmer när man inte klarar de xD..

För er som klagar.. eh orka klaga, gör de ändå :D.

Plocka fram din mobil. öppna 'skriv nytt meddelande'. Ha inställningen t9. Skriv sedan, utan att ändra på orden som blir: Benke köper ludd på ica maxi..

De där sista är bara lite extra roligt, så passande om man säger så, men ändå väldigt opassande :S ..

jaja orkar inte skriva mer :P..

1 kommentar:

Rivas sa...

det där med mobilen var fan kul, måste jag testa när jag har tråkigt:D

Få mera läsare