tisdag 30 september 2008

ja så var det snart oktober....

Men det är några timmar kvar tills dess :P
Idag har man städat, jätte duktig tyckte jag. Jag skulle dessutom också köpa en hålslagare, men hittade ingen, jo en i bokia, för 490 :- .. Kände att jag tänker inte lägga ut nästan 500 för att kunna göra 4 hål. Hade Linda som sällskap också ska jag nämna. Hon är hundvakt åt flipper, så flipper fick åka med mig i min bil, men han fick vara ensam hemma en stund.
Lekia hade inte de heller ;S .. men men , såg ett spel för 399 :- , som jag köpte istället som jag ville ha, Need for Speed Prostreet till PS3.
Lagade mat och spelade sen lite Need for speed, även GTA 4..
mja, så är de.. Jag vet inte riktigt vad jag mer ska skriva.

Jag lyssnar på musik o får tydligen massa mail från Rivas, hon skulle kommentera min blogg, så det är väl de :P..

okej, fått två mail hittills, så en massa är de väl inte..
Lars Winnerbäck är bra.


Men aja,, orkar nu inte mera..

bye so long

1 kommentar:

Rivas sa...

jag sa att jag skulle kommentera, inte spamma haha:P
men vill du ha fler kan jag fixa det heheheeheheheeh

Få mera läsare