måndag 2 mars 2009

Lay back your arms i someone you love

Lyssnar jag på detta nu.
Egentligen har jag inget särskilt att skriva, men tänkte att det brukar jag inte ha ibland, men med tiden kommer det ändå.
Helgen har varit helt okej, vaknade ca 14.30 i Lördags av att mamma ringde på hemtelefonen, fattade inte vad det var som lät först, är inte van med att ha en hemtelefon. Senare hälsade jag på morfar på lasarettet, han är väldigt smal numera och hade väldigt svårt att prata, hemskt att se han så där.
Söndagen så vaknade jag betydligt tidigare än på Lördagen. Var över till Emil en stund, han bjöd på potatis, Lax och cream fresh (eller hur de nu stavas ;S ) sås med örter, det var riktigt gott. Senare vid 18 tiden kom Diana och lång Robin (inte osbeck med andra ord) över, så vi drack lite te och åt muffins och dammsugare. Robin är tydligen väldigt rädd för djur, allra helst katter och hundar, så rädd att han inte våga sätta sig ner. senare så gick vi iväg till honom och kollade lite skivor han har.
Idag så tjäna jag 100 .- för att jag hjälpte en granne från A porten att få igång internet.

och så lite NHL 09, måste säga att Kent Larsson i min sesong har en lyckad andra sesong, på 30 spelade matcher har han 97 poäng. Det är 3,23 p/match hittills. Fortsätter han så får han ca 260 p. Men jag har för skoj skull då ett mål att komma till minst 280 p, skulle även vara coolt med 300. Zetterberg går de också bra för, han har 45 mål, därav att han gjort minst 16 mål på dem fem senaste matcherna. varav sju mål på en match, han har strax över 50 p, så han har inte mycket assist må man säga, och dem flesta av hans mål ligger Kent Larsson bakom, om inte alla.

ne nu ska jag sätta mig o läsa hade jag tänkt. ha de .. kramar

Inga kommentarer:

Få mera läsare