söndag 12 april 2009

Hej

just nu lagar jag mat, så de kan ta sin tid att skriva detta.
Helgen kortfattat

Fredags: Stage Fight, 10-17, man skulle lära sig att slåss på låtsas, så att det ser verkligt ut för publiken. Kul som fan, vissa saker var svårare än andra. Men ibland kan man få smällar på riktigt om man inte är noga med vad man ska göra från båda parten. Sen på kvällen var man med Emil o Sandra, en tjej från skåne. Man hade svårt att höra vad hon egentligen sa, t.ex "Smurf, blir Smorrf" eller när hon sa "jag ska inte ha några barn" hörde jag "jag ska inte ha några boll" ja ni fattar, de va kul :P..

Lördags, man var mycket ute, drack en del kaffe samt saft. Sen på kvällen tog man de lugnt bara.

Idag har jag tagit det lugnt så långt, Linda kommer över med sele så att man kan gå ut en stund med Joey, den jag har är för liten.

Nej nu måste jag ställa mig i spisen, inte kul med detta värme. Men man måste ha mat.
aja ha de bäst, kramar

1 kommentar:

Sofia sa...

Jag förstår att det är varmt om du ska STÅ I SPISEN. Är inte det lite onödigt? ;)
Puss o kram!

Få mera läsare