tisdag 14 april 2009

Jag är lika bra på rubriker som Robin

Oj, jag har fått en fnatt på låten "Take my breath away" med Berlin. Den är en så bra låt, ska nog sitta o kolla på Top Gun sen, som den är soundtrack till. För övrigt en av Tom Cruise bästa filmer.
Jag började få smak på den igen när jag såg reklamen inför Hockey VM.

aja .. just nu tar jag de lugnt o snackar med folk på msn, ska sova snart har jag tänkt.
men kommer nog inte kunna somna nu. Ska för övrigt nog ta tillbaka min ps3 så jag kan se på film xD..

men kan ta den till helgen i så fall. Så får han ha den veckan ut, minns inte när han lånade den :P men han har haft den några veckor nu i alla fall. Har för övrigt varit sugen på att spela lite GTA IV. lustigt att man ska bli sugen på de när man inte har den hemma.

Nu kom en bra låt med Major Scandals - I'll be waiting. Den är bra, en grupp från Köping som kan bli riktigt stora om de är så.

aja hade inget särkilt att skriva om egentligen. ville mest skriva lite bara.. ha de bäst
natti kramar o pussar, smek på skjärten

Inga kommentarer:

Få mera läsare