tisdag 21 april 2009

oj oj oj oj oj oj oj oj

eller nått..
take min breath bort... hmm blev lite konstigt de där..
de ska ju vara
ta my andning away... hmm de blev ju mer knasigt..

just ja, ta min bröd iväg... nehee... inte de...
Take my breath away..

översatt bokstavligen till svenska blir de "ta min andning iväg" men de blir ju hur dumt som helst...
vem fan säger så liksom? :P

chocka mig, ta mig långt bakifrån... eh.. fan då.. blir ju inte bra de där..
aja kan ju bli sämre... eller?

allvarligt nu. Vad ska man skriva om inte dumheter?
Välcome eller Welcommen....
eller de kanske ska vara
Welcome eller välkommen?
hmm dryg?
japp.. Osbeck är alltid Osbeck

aja.. hänt i helgen då?
jo jag har varit med Syrran en del, även så har man varit med Seth. Han skulle till västerås, så man fick bensinpengar så man kom dit. Passa på att hämta min GPS =)..
I söndags var jag på teatern från 12-17, eller ja, de blir 16.15 eller nått sånt man sluta, för att elever inte kom som dem skulle.. aja..
igår umgicks jag med Jozza.
Idag busade jag med Alina, var med Diana på köpet också :P..
hon bakade havrefras.
Imorgon fyller pappa och farbror Jan år.
Anna fyllde(er) idag..
hmm minst en person som man känner till fyller denna vecka

Måndag den 20.e, Malin blir 20
Tisdag den 21.a: Anna 40
Onsdag den 22.a: Bo och Jan 46
Torsdag den 23.e: Ange 20
Fredag den 24.e: Basse 19

fattas bara Lördag och söndag :P (som jag känner)

aja nu orkar jag inte skriva mer, ska försöka skriva minst en gång till denna vecka :P

1 kommentar:

ROBIN sa...

Det känns som om precis alla fyller år i april xD

Få mera läsare