torsdag 28 maj 2009

hehe l;D

lite underligt, jag sitter i soffan nu när jag skriver detta. Gött. Vädret idag har varit knepig, det har varit lite sol, sedan regnat, även varit lite åska. Jag och Linda ska väl gå till willys snart. Imorgon är det fest, de ska bli kul. hoppas de kommer en del i alla fall. :) .
Har en del att dricka, men kommer inte dricka allt själv, om de, så kommer det med all säkerhet finnas kvar. Jag får se hur full man blir. Det var trotts allt man festa ordentligt.
Jag vet att Elin och Anders kommer, även Emma på kvällen, Salkoo och Linda. Linda skall dock inget dricka, med tanke på att hon ska jobba i helgen. Någon öl kan hon ta, men inte så att hon riskerar bli bakis. Inte så bra att hon går bakis till jobbet.
Joey kommer att få vara hos Lasse tills på lördag. Fia skulle komma förbi också sa hon. skulle ta med sina kompisar. Så de kan bli en del , likväl att de blir mindre än man tror också.
aja kul ska vi ha vilket som.

Robin vet jag inte om han kommer, han har inget sagt. Men han och Teresia är självklart välkomna (antar att du Robin läser detta) kanske inte innan imorgon:P ..

Jag har kommit in på folkhögskola, i karlskoga, så nu måste man fixa boende under den tiden.
faktiskt så längtar jag dit. Har sett fram emot detta, två terminer kommer det att bli. Så det är inte så länge, men det kommer med all säkerhet att öka mina chanser att få jobb senare.
förhoppningsvis kommer marknaden att vända och börja gå uppåt då, sakta men säkert.

nu har ni fått en del att läsa i alla fall.

ha de bäst. kramar, en gosig katt är bredvid mig..

Inga kommentarer:

Få mera läsare