lördag 9 maj 2009

Teater

jaha idag satte vi första "pjäsen". Publikrep, hoppas alla pluggar text tills på premiären. så det inte blir "text text text" . det är inte meningen att sufflösen ska behöva berätta för alla en hel scen. Men de kommer nog att bli bra =). Jag ska bara komma ihåg att inte prata så snabbt inför publiken. Gjorde inte det när jag tränade, men sen när de kom publik, förmodligen nervositeten.
kommer bli bra. Den 24 maj är den sista pjäsen.

kommer bli kul tycker jag.

skulle jag kunna bli anställd på haga så skulle jag gärna bli det, för då gör jag nått som jag tycker om så oehört mycket. När jag väl blir producent, så ska jag försöka göra en film med hagateaterns folk. Det skulle bli bra skulle jag tro. =).
aja .. orkar inte skriva nu.
ha de . kramar

Inga kommentarer:

Få mera läsare