måndag 4 maj 2009

Helgen

Den har varit bra.
Valborg så var man och kolla på brasan en stund med Teresia, Robin och Linda. Vi blev dock påminda om varför vi inte gick på de förra året.
aja Fredagen följde jag med och handla inför grillkvällen på lördagen. Senare på den dagen var jag med Jozza. Spelade kubb med henne och hennes syskon.
Lördagen grillade vi som sagt. Det var trevligt, men åt så att man blev väldigt mätt. Tror nästan att jag och Robin åt mest, men svårt o säga. Sedan spelade vi kubb. Det var kul, det ska vi göra om tycker jag.
Igår kollade man på hockey och sedan var jag över till Emma en stund. Kollade på Wipeout och seden "Never been kissed" som gick på tv. När den var slut hamnade vi på en annan kanal som "Bulletproof" gick på, så man glodde klart på den innan man drog hem.

Inga kommentarer:

Få mera läsare