söndag 17 maj 2009

sjukt

Jag har fastnat för Eurovisions vinnarlåt, Alexander Rybak - Fairytale..
Den är faktiskt bra, mycket bättre än Sveriges bidrag.

förmodligen bara en tillfällig sjukdom :P.. haha .. ne, jag har som sagt en blandat smak gällande musik. Struntar i vad folk kommer tycka om att jag gillar låten.

helgen har man haft fullt upp minst sagt.

Fredag: arboga och kollade säten som Emil hittat, ska dit igen o mäta innan jag bestämmer att jag ska ha nått och om det är enkelt att ändra skenorna. Sen teater ca kl 16-20. Genrep med en grupp som spelar Aladdin och sedan premiär för Spöket på Canterville. som jag spelar spöket på. Var sen o kollade på Änglar och Demoner med Robin, Teresia och Malin. Den var bra. Hamnade sen på krogen med Emma o pilla på kvällen som sällskap mest.
Lördag: började med att fixa potatisgratängen vid halv tolv så att den skulle vara klar till halv tre då Robin, Teresia och Janne skulle komma och äta. Sen ca kl 16 var jag till teatern igen, denna gång till ca: 17.30.
Söndag: Teaterskolefestival 09-17.

aja orkar inte skriva mer. ha de

Inga kommentarer:

Få mera läsare