tisdag 21 september 2010

Jobbig

Dag.

09.31 åkte jag mot Gävle. Var där kl 13.00, intervju kl 14.30.

klar 15.45, går mot tåg, skall gå 16.06, men gick 16.20.

Blev mer sen påvägen, så skulle hamnat i Stockholm kl18, då mitt tåg gick 17.53.
Fick hoppa av i Uppssala för att ta direkttåg till Västerås, skulle varit där 18.58, tåg mot köping 19.02, självklart blir tåget 10 min sen, så jag fick vänta en timma för att åka 15 min in till Köping. Nu har man ätit. Ska mysa med Viktoria.

Jobbet är enbart provision. That sucks. Ska på intervju på torsdag i Västerås. Medlemsvärvare, det innebär att får man de jobbet så är de i alla fall timlön, plus provision.
Jag misstänker att timlönen beror på hur många medlemmar man fått med.

Greenpeace, det är ju för en godsak, vem vill inte vänja om miljön?

Inga kommentarer:

Få mera läsare