torsdag 2 september 2010

spel

Ska spela lite GTA 4 snart, som om jag aldrig gjort det. Men innan tyckte jag att det var läge att skriva. Idag har jag min teatergrupp för första gången med Therese. Fast hon kommer börja med styrelsemöte, så jag kommer få börja själv.

Men det ska bli kul.

Ska ta disken också, så Viktoria inte blir grinig :P . Inte för att hon blir det, men jag kan ju låtsas så att jag har en anledning att inte lämna kvar den.

Jag kanske kommer få jobba som förskolelärare, inte på heltid kanske, men som vikarie, jag har fått skickat in en anmälan om brottsregister som dem vill se. Skickade in det igår, så man får se när det kommer. Skulle kontakta dem så fort jag har fått papprerna, så kommer vi pratas vid mer. Håller tummarna för mig själv.

Inga kommentarer:

Få mera läsare