fredag 3 september 2010

slö

dagen kan man kalla denna dag.... not....

eller lite kanske. klev upp med Viktoria som ni vet, klev in i duschen vid tolv, tjugo över kommer jag på att jag hade tvätt kl 12. Jag sprang ner (nu överdrev jag) till tvätten och satte in den, sen gick jag till hagateatern. Skulle möta Therese där, men hennes lunch blev senare än tänkt, sprang hemn till tvätten, sen tillbaka till haga. Hon var där. Vi pratade, halv fem sprang jag hem för att plocka upp torr tvätt. Trodde jag, den var inte dyngsur, men inte torr heller. Så nu ligger det lite kläder på tork. Klart att torktumlaren skulle stängas av. Så sista gången jag använder den. Det blir torkrummet från och med nu.

Nu har jag skrivit i en klunga, egentligen borde jag snygga till det, men bryr ni er mer då?

ne? eller kanske visst?

Men idag orkar jag inte.

hehe :P bye

Inga kommentarer:

Få mera läsare