onsdag 23 juli 2008

hitman

hmm jag, Robin o Linda bestämde oss för att kolla på Hitman hemma hos mig, efter en promenad och suttit vid bivurparken och lyssnar på musik. Som jag laddat ner förstås, den var uppdelad i två delar, men första delen var bara ca 20 min och den andra delen började en bra bit senare än vad den första sluta.
Ganska så irriterande faktiskt, men Robin skulle ha den hemma på en skiva, så vi åkte hem till honom och letade efter den, men ack så hittade vi inte den förstås. Men men, jag har nu beställt den på CDON, så får väl hem den om någon dag och jag laddar ner en ny ifall om den är klar tills i senare idag. Om den är hel så kan man se den senare onsdag kväll.. ;)

men men, gott med Cola i alla fall.. :)


woohoooo ,, fick ner en hel ;D yeeeeey

1 kommentar:

ROBIN sa...

Det kanske är Guds sätt att säga åt oss att inte ladda ner? :O

Få mera läsare