torsdag 31 juli 2008

åfan

Just nu sitter jag och lyssnar på musik, började just blogga runt och tyckte att det var dags att skriva lite. Inte för att jag gör nått intressant eller är intressant, men ändå. Just nu är det Europe. Jag har så det hoppar mellan olika, så det kanske är Iron Maiden när jag är klar. Vem vet.
Idag skulle Janne skjutsa Linda, Salkoo till karlskoga för dem skulle till putte i parken och jobba. Jag och Robin följde med för sällskap hem, jag följde också med för att se vart jag ska åka när jag ska hämta dem på söndag, då ska även Anders och Amanda med hem. För er som inte vet, det var min bil vi åkte med, Volvo 242 ;D.. het bil de. tro mig, den kan bli het invändigt ;P..

Nu vet jag inte om jag orkar skriva med, så hej då , ja nu är det Mötley Crüe.

Inga kommentarer:

Få mera läsare