söndag 27 juli 2008

hmm söndag

fredags festen vad lyckat, hade riktigt kul, träffa nytt folk och folk som jag älskar var där.
Tyvärr så fick jag en snefylla, där vill jag tacka Robin och min pappa för trösten, även Anders och Linda. Den kom mest för att jag inte kunde gråta på min väns begravning, istället kom det när man hade en massa alcohol i kroppen. Jag mådde asbra innan och under, det kom fram i mitt under medvetna, dessvärre.
Måste säga att vore de inte för min familj och vänner, så vet jag inte skulle klara mig som jag gör, älskar er alla, ni vet vilkna ni är. Tror det finns nått djupt innom mig som jag själv inte fått fram vad det är, som borde komma ut. Men det finns inget tid att ta reda på det nu, det kommer av sig själv. Förr eller senare, viktigast nu är att jag mår bra och inte glömmer mig själv, Robin, jag lovar det, ska inte glömma mig själv.
Det finns mycket att säga, men jag tar de hellre enbart med ord till någon jag känner, som jag älskar, halva jorden behöver inte veta mina problem.
För er som mår dåligt över olika anledningar, tänk på detta som steg 1 "är det värt att grubbla över detta?" om det är, gå vidare till steg 2 "lös det". annars vad finns det att göra?
dvs kommer du fram till att det inte finns nått att grubbla över det, så har du redan löst det, då är steg två redan avklarad

1 kommentar:

Rivas sa...

nu när man pluggar sönder sig, känns det tröstande(F)

Få mera läsare