söndag 20 juli 2008

Intressant

Jag har varit medlem nu i en dag, finner detta väldigt intressant.
både jag och min kusin ska börja skriva på en berättelse tillsammans, om nått som inte redan finns berättat förstås.
Vi båda har en speciell del i de, jag har min kunskap att beskriva vart personen ifråga är någonstans. Han har helheten som berättelsen behöver också, den som gör att ni ska bli intresserade att läsa, min uppgift kommer vara att få er att se vart personen är, som om ni själva vore där.

Jag kan tänka mig att många har läst "Änglar och demoner" samt uppföljaren "Da vinci Koden", beskrivningen är inte Dan browns bästa sida, men ändå får man en bild om vart huvudpersonen är.

En annan bok som jag infaller intressant är "pojken som kallades det", handlingen gör att man vill hoppa in o döda, den handlar om en pojke vars moder misshandlar honom, en sann berättelse, det som är gripande i det hela är att författaren beskriver så bra och man kan se vad som händer inprincip.

Sen har vi min personliga favorit rysar bok från kalla kårer "Råttorna". Den är gripande och inte överdrivande, en bok som man skulle kunna göra film om, handlar om att råttinvasion.

Nu har de blivit en del ser jag. hehe som de går , hoppas ni orkade läsa detta, ha de bäst

1 kommentar:

ROBIN sa...

Vi kommer bli ett oslagbart team ;)

Få mera läsare