fredag 1 augusti 2008

haha dum jävel

haha läste just att en tjej allvarligt trodde att man kunde bli gravid genom Cam/-tele sex :S .. HUR FAN SKULLE DE GÅ?
Ja jag behöver nog inte förklara för er hur man har samlag.
http://1www.snyggast.se/ul/0/6787500.jpg
besök länken och läs där, vet ni inte hur man blir gravid får ni svaret där. :P.. '
Fan vilken dum jävel, nästan synd om henne ju. Men samtidigt osäker om man ska tycka synd om henne :S.. Hur kan man vara så dum? okej, jag är inte naturens smartaste människa heller, men jag vet i alla fall att man måste föra in korven i dess foder. Ja ni vet, Penis och vagina, om man ska vara så noga med ordval.
Varför är jag så dum och inte använder "anständiga" könsord? Jag är medie skadad, det är de, man måste tänka på vilka ord man använder osv.
fan vad jag babblar (skriver). Men har man mycket i huvudet så har man.

1 kommentar:

ROBIN sa...

Babbla på du! Det är kul :D

Och förresten, det borde vara förbjudet med sådan dumhet!

Få mera läsare