torsdag 11 december 2008

jaha,,

just nu sitter jag o gör absolut ingenting utom att skriva här. Ska väll sätta mig o skriva "God Jul ... Önskar David" snart... Sen ska jag väl spela lite NHL09. Slöa o slöa lite till..

´´ Nått sånt.. känns som en dag man inte orkar umgås, bara vill vara hemma. Men ändå vilja göra annat än att glo hemma :P.. aja dubbla fi**känslor,,... eller nått ja..

Efter nyår ska jag ta jobb sökar delen på större allvar. Nu innan jul kommer alla ändå säga "kom tillbaka efter jul, när vi har mindre att göra. " ja osv. Jag kan förstå dem också, det är julspurt och så, affärer pratar jag då om. Hade tänkt gå runt i affärer o söka jobb. Skriva ut ett ex antal CV som kan passa flera. blir lite jobbigt att skriva en för phone house, en för Lekia, en för Kaphal osv.. ni fattar. Men ska ta mig i kragen o göra de i alla fall. Eller om jag bestämmer mig för några specifika affärer och skriver varsin för åt dem istället. aja som sagt, efter nyår.

Bara de att jag hatar att gå in till dem och säga "mitt namn är bla bla och jag undrar om blabla bla bla." ja ni fattar.

Men men, ska man ha jobb får man ta sig i kragen...

ska inte klaga. Ska även söka till Karlskoga folkhögskola. videolinje. Livet är så ..

Inga kommentarer:

Få mera läsare