lördag 20 december 2008

västerås

ca kl 11.30 åkte jag och Seth till Västerås, han skulle julhandla och jag skulle till biltema o köpa hjullager. Ska byta höger fram också. Aja han hitta dem flesta julklapparna han skulle köpa o de han själv skulle ha. Kom strax efter 17, efter de for jag till Emma för att träffa henne o Fia.
Imorgon ska jag sova, sen på kvällen träffa Emil för att han fyller 21 år imorgon.

På måndag ska jag till af från 10-15, sen kanske träna med Emil eller om man träffar Diana då. eller om man gör det redan imorgon en stund. på tisdag ska jag tvätta från 10-12, ska på de hjälpa pappa o förbereda mat inför julen. så man har en del att göra inför julen.

Jag tycker man kan hoppa över denna tid, möjligen att man fortfarande kan träffa släkt o vänner på en liten middag, men hålla på med en massa extra mat och köpa julklappar. Åtminstone fram till någon av mig eller syskonen har skaffat småtting/-ar.

Just nu snackar jag med Jozza på msn och gosar med Joey..
orkar inte skriva mer

efter denna har jag bara 8 inlägg kvar,, xD till 100

Inga kommentarer:

Få mera läsare