tisdag 2 december 2008

Uppdrag 100

Min uppdrag för denna månad är att få den 100.e inlägget innan året slut, de vill säga jag ska ha minst 24 inlägg till efter denna. Totalt 26 denna månad. Det borde inte vara svårt tänker ni, ne de klart, inte om jag skriver minst en per dag fram till den 26.e. Det svåra i de hela är om jag har nått att skriva om, det är inte varje dag jag har nått att skriva om. Men vissa gånger kanske jag har nå att skriva om 2 ggr på samma dag.

Jaha, nu är min bil på verkstad, dem skulle göra de idag om dem hann, annars imorgon bitti. aja ska bli skönt att bli av med knackandet från hjulet. Om de fortfarande knackar så blir jag galen.
Men tror inte de kommer göra de.

aja. Idag ska jag se på Max Payne med Robin, Teresia och Seth. Tror att den kommer vara bra, men i reklam verkar det finnas demoner i filmen , som inte finns i spelet.
Aja men de kan vara missförstond och även om de är så , kan den vara bra.

Inga kommentarer:

Få mera läsare