onsdag 17 december 2008

mm..

Idag, ca kl 10.30 ringer det på dörren, mamma väckte mig och sa att pappa och Robin skulle komma tidigare, så slängde i mig frukost. hjälpte jag, pappa, Robin o Lasse till o bära, Anders var med o bor, medens mamma gick hem. Räckte med en vända som tur var. xD vi var klara kl. 12.30, började bära runt 11.

Aja sen åt man lunch och kl 17 så åkte jag o hämta Emil för att träna. Efter träningen åkte vi till Willy:s för att Emil skulle handla mjölk och ägg. Han skulle göra pannkakor, dem var gudomligt goda. daaaam , ska sno hans recept och se om jag kan lyckas med likadana, det blev verkligen dräggel över hela ansiktet. och då menar jag HELA..... aja han är ju kock också, eller ja, utbildad till de och jobbat med de ett tag, men nu är han en sopgubbenisse. En som tar reda på sånt vi andra inte vill ha nått med att göra, men skapar de...

Inga kommentarer:

Få mera läsare