fredag 5 december 2008

storm o oväder....

inte riktigt...
men ändå, men känns som de innombords. vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Varför skall man må som bajs. Känns som om man .... ja fucked up helt enkelt.. Glodde igenom bilder på datorn, guess what I found.. bild på farmor. Då stack tankar på spillror. Var upp till graven här om dagen. Stenen har kommit på plats. Det är svårt att glömma en person som kunde skämta om allt in i de sista. aja .. vad ska man göra åt de. Tror inte de är enbart de som sitter o skruvar i mitt lilla kontor där uppe någonstans.. om de nu finns... (var bara tvungen att dra ett skämt trots nerstämdhet bajsböna...) Inte direkt att jag vill känna sä här .. men men ., går över snart skulle jag tro, brukar kunna få sånna ibland..

ajja, orkar inte skriva mer.. hmm har märkt att jag avslutar ofta blogg med dem orden "orkar inte skriva mer" , men aja .. kramar

1 kommentar:

ROBIN sa...

Säg till om du vill prata om det, eller om du bara vill umgås och tänka på nåt annat

Få mera läsare