torsdag 11 december 2008

mm .. .

Jag har meningslösa rubriker ibland.. Okej oftast...

Ja idag har jag varit till AF Bajs, sedan segat hemma. vandrat till Mc med Lasse och även till Big Inn för att jag skulle köpa nya träningsbyxor, för snöret på dem jag fick av Robin gick sönder och dem åker ner utan dem :P.. utan snöret alltså.. Med andra ord, dem är förstora runt midjan för mig :P..
Sen fick jag besök av Natta, en från teatern. Som jag sen gjorde sällskap sen när hon skulle hem (nej Robin o andra folk, inge flört på gång, hon har kille). Så ni vet ;D. Men kul att kittla henne för de, allra helst när hon sa att hon lyckas knäa dem som kittlar henne, men mig lyckades hon inte knäa;P.. Aja ..

Aja nu är de musik o msn som gäller..

jag lovar gott folk, nästa månad (eller när jag fått min 100.e inlägg) slipper ni läsa dåliga inlägg ;P

aja kramar

Inga kommentarer:

Få mera läsare