fredag 13 mars 2009

eller nått

Nu sitter jag o segar, har just varit ner till tvätten. Kl 09 var jag på intervju på Mc. Donalds, kändes bra tyckte jag. inom två veckor skulle jag få veta om jag får nått eller inte. det visar sig.

snackar med Anders o Diana just nu på msn. Lyssnar på musik och tar de lugnt i övrigt. ska nog dammsuga idag också, om inte annat soffan :P ..

skulle varit på teatern igår, men kände mig dålig i magen, var nog inget särskilt, för det är över nu, var nog bara nått jag ätit. Men frågan vad :S ..

Idag ska jag äta Kött, potatis o sås. Har jag bestämt. Har nämligen tagit fram köttet så den kan tina tills lunch dags. blir förmodligen runt 13-14 tiden.

Skall kanske träffa Diana idag, men man vet aldrig, hon kommer säkert inte orka som vanligt, ska nog höra av mig till Robin och kolla vad han har för sig idag.

Så vitt jag vet nu i alla fall är Robin på praktik, men jag tänkte ringa honom senare, svarar han, så svarar han, och om inte, så ja då kan han inte. Då ringer jag något senare tillfälle eller så ringer han upp när han kan. Om han har pengar att ringa för, jag vet inte, har inte pratat med honom på aslänge känns det som. Det var någon gång förra veckan vet jag. Så inte aslänge egentligen, men det känns som det. Känner mig dum som inte hört av mig till honom för den delen, men jag tror inte han är ledsen för de. Jag försöker att träffa dem närmaste jag har så ofta som möjligt, samtidigt jag ska vara på teatern två kvällar i veckan minst.

Funderar samtidigt på att hälsa på pappa en sväng idag också. Det var ett tag sen, ska nog passa på att träffa alla så mycket som möjligen om man nu kommer plugga i höst. Visst kommer man komma hem vissa helger eller när det är lov. Men då kan man inte träffa dem lika ofta som man kan nu så att säga.

Hard luck women är bra. Med Kiss för er som inte vet, men jag misstänker att dem flesta som läser detta vet det. Allra helst Robin, Malin och Linda. Anders om han läser blogg ens en gång.

aja nu orkar jag inte skriva mer och jag är förvånad att ni orkat läst. iofs så är det inte så mycket ändå. Har skrivit mer förr.

byebye kramar o puss.. kyss o smek på skinkan.. eller nått

1 kommentar:

ROBIN sa...

Äsch, ingen fara. Jag har ju inte heller hört av mig. I och för sig har ju haft praktik till kl 15 eller 16 varje dag (och man blir ganska sliten av att vara bland massa ungar)

Få mera läsare