tisdag 31 mars 2009

mat

sitter hos mamma och ska snart äta mat, hon bjuder på pannkakor idag. :).
lyssnar på Dreamer med Ozzy Osbourne, den är bra.
även dreamer med Europe, och nej, den ena är inte cover på den andra, Europes dreamer är helt annorlunda jämt emot Ozzys. För er som inte vet alltså.
Om ni inte tror mig, sök på vardera på youtube och lyssna på texten. Då hör ni att att skillnaden är väldigt stor, för den delen är musiken inte ens lik den andra heller.

och jag kommer få tillbaka på skatten, ca 1200 är de beräknat, kan dock bli + - (om jag ser att jag måste lägga till nått som inte finns med) Behöver jag inte de , så är det den summan som står. så jag slipper vilket som betala tillbaka, det vare ingen vidare kul.
Kommer dock använda dessa pengar till att betala skulden jag har på Ikano banken. Så de minskar lite mer på skulden =)..

om man kunde få tillbaka si så cirka 18000 istället, så skulle jag kunna betala tillbaka de mesta på en gång. men den summan kommer man aldrig få tillbaka på skatten, så ska man verkligen ha betalar för mycket på skatten. Men de värsta med de är, allt beror på vad skatten i ens kommun ligger på, och den kan vara högre vissa år, speciellt när de blir regerings byte, vilket jag hoppas att det blir 2010, bara det inte blir moderaterna 4 år till. Jag menar, ska dem köra med samma knep som dem vann på? det "nya" moderaterna, ha, de kan dem inte, eftersom folket sett att den "nya" är precis som dem alltid varit, dvs som dem gamla.

Så är de. Go på att Moderaterna förlorar med 100 % :D... eller ja, de kommer ju inte bli så, tyvärr, men dem skall fan heller ha mer än 10, tycker jag. Kommer dem säkert också ha, men man får väl hoppas i alla fall.
jaja bara dem inte vinner..

nu orkar jag inte skriva mer, ska snart äta, börjar ta sig på spisen.. eller nått ;D..

kramisar med penisar...
eller inte kanske , men kramar

Inga kommentarer:

Få mera läsare