lördag 28 mars 2009

hmm

igår var inte min dag, fram tills jag kom till stockholm.
skulle till Fia, och min GPS ville inte starta, så fick gå upp o skriva ut vägbeskrivning, först säger den att det är slut på papper fast det inte va de. Sen vill den inte skriva ut över huvudtaget, starta om datorn, men då tänkte jag, skriver väl för hand, då vill inte bläckpennan funka för femöre. När datorn startade igen så börja den skriva ut. så kom iväg ca 13 tiden istället för 12 som planerat.
var framme strax innan 15 tiden :). Undertiden blev man på bra humör igen.
Vi kollade på film och åt på kinarestaurangen, det var gott.

vi åkte hemåt vid 15 tiden, var hemma hos Fias föräldrar ca kl. 16.15, meningen var att jag bara skulle kolla på köket, men fick mat också, revbensspjäll och potatis. Det var gott, även förrätt och efterrätt, som förätt var det räkor, med ris blandat med cream fresh o lite mer grejjer, och efterrätt var det chockladmousse med grädde. Riktigt gott var allt i alla fall. sen åkte jag hemåt och drack kaffe med Linda o Lasse.

nu ska jag spela lite NHL och sedan sova,, natti,, kramar o pussar..

Inga kommentarer:

Få mera läsare