lördag 14 mars 2009

Film i kväll

Jupp Det blir la de då xP.. Jag, Linda, Robin o Teresia och ev. Anders. aja ska bli kul vilket fall som helst.
igår var jag och busa med Alina, det var trevligt. Allra roligt var de när Diana inte fick dansa och skulle gå in till köket. Man fick inte sitta en stund för henne, men jag gjorde det ändå, fick henne att förstå att jag måste vila ibland:P. Men senare på kvällen så skulle hon krypa under mina ben, det skulle förstås Diana också göra tyckte hon. Sen skulle jag krypa under Dianas ben.
om inte annat skulle hon rida på min rygg och axlar senare också. Hon tyckte det var roligt. Jag diggar Alina, helt underbar människa, tror hon kommer bli klassens ledare på idrotten, åtminstånde så är hon bestämd om vad som gäller. aja det var kul i alla fall=).

Nu ska jag fixa pannkakssmet, ska låta den stå i kylen innan det är dags att äta =). Ska förstås bli gott .

pussar o kramar

Inga kommentarer:

Få mera läsare