måndag 9 mars 2009

mmm

Helgen var helt okej. Fredags var man o hälsa på Sassa, var hos hennes klasskamrat Jan, som var väldigt trevlig. Som visade sig att han jobbar på litet företag här i Stan, vid Nibblebackesvägen, LDG heter företaget. Han håller på med deras hemsida och han berätta att dem behöver en som kan hålla på med video och ljud. Så han skulle lämna mitt namn hos hans chef och man får se vad som kan hända. Men jag kommer dock inte förvänta mig att han ringer.

Ska för övrigt söka jobb på ams snart. så kul.....

aja i Lördags gjorde jag inget särskilt. men igår så dammsög jag samtidigt jag laga mat. Potatis , kött o sås, så jag dammsög medens potatisen skulle bli lagom färdiga innan köttet skulle stekas. Jag tyckte det var en effektivt sätt att utnyttja tiden, när man behöver dammsuga speciellt också, senare träffa jag Seth..

idag var jag först med Jozza, sen med Emil på kvällen, han gjorde pannkakor. Mums.
aja..
nu har jag inte mycket att skriva. ha de -_-

Inga kommentarer:

Få mera läsare