söndag 25 juli 2010

Dröm

Som jag måste säga. Jag drömde att Jag, Viktoria, Robin och Jozza var hos Anders (fråga mig inte varför Teresia inte var med), men i alla fall, det slutade med att vi skulle hem i alla fall. När vi gick ut från Anders, så var jag i Västerås och inte i Örebro, men dem andra var inte i Västerås. Sjukt var det, och jag skulle åka bil, men hade bara cykel, så fick cykla helt enkelt. Det slutade med att jag åkte förbi ett läger av tält. Sedan till en korsning, skulle jag ta höger, skulle jag hamna i Lappland, rakframåt skåne, vänster Köping och tillbaka, häpna och hör, till Örebro....


En förklaring för er som inte vet, åker man mot Köping från Västerås, så åker man också mot Örebro.

1 kommentar:

Anonym sa...

vilken lustig dröm....hellre det än en mardröm iaf =)

Viktoria

Få mera läsare