lördag 24 juli 2010

JObb

Skulle inte sitta fel, jag har sökt t.ex på Volvo, hästens, glassbilen och tom på mc donalds. (sistnämnda mer intresseanmälan).
Vet inte vilken jag hoppas på mest, men Volvo eller hästens, men ska jag vara
ärlig så är nog Volvo på topp ett av dessa. Tror det dessutom är mest lik mitt förra jobb, men ändå
så långt bort från liknelsen.

Man lyssnar just nu på Magnus Uggla, ständigt trogen. Ja det är Staffans mattematik, den var ju aldrig inne. ....

Mja .. skulle ju påstå att man faktiskt är otrogen om man ligger med en annan, trots att den inte är inne. Princip sak helt enkelt. Man hånglar inte med en annan person när man har en tjej redan.

Jag älskar min sambo, Viktoria är mitt allt.

Nu kom Anders och Oliwer, vi ska snart hem till pappa och äta lite mat.
Ja även Viktoria ska med och äta, tro mig, hon behöver inte svälta..

Inga kommentarer:

Få mera läsare